Teklif Al
Müşteri Memnuniyet Kalite Politikası

MÜŞTERİ MEMNUNİYET KALİTE POLİTİKASI

Ascendum Türkiye müşteri memnuniyeti politikasının temelini "Müşteri Odaklılık" oluşturur. Müşteri beklentileri ve talepleri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

 

Müşteri Memnuniyeti müşteri hizmetleri politikamızın esas ilkesi olup, tüm çalışmalarımızı bu ilke kapsamında gerçekleştiririz.

 

Müşterilerimiz arasında ayrım yapılmaksızın tüm şikâyet ve talepleri objektif olarak ele alır; erişilebilirlik, izlenebilirlik, objektiflik, şeffaflık ve müşteri bilgilerinin gizliliği ilkesine sadık kalarak hizmet veririz.

 

Geri bildirim çözüm süreçlerinde müşterilerimizle açık iletişim halinde olur, süreçle ilgili bilgilendirme yapar ve her geri bildirimi hedeflenen sürede yapmaya özen gösteririz.

 

Tüm çalışanlarımıza düzenli olarak müşteri iletişimi, yaklaşımı ve süreçlerimiz hakkında eğitimler veririz.

 

Geri bildirim konularını inceler ve gelişim alanlarımıza ilişkin aksiyon alırız. İlk kontakta şikâyet kayıt altına alınır ve ilgili kişilere aktarılır. Sorumlu kişi şikâyete konu olan durumu inceler ve mümkün olan en kısa sürede çözüm sağlamak üzere aksiyon alır, sonuçları ilgili müşteriye iletiriz.