HABERLER

04.01.2017

YARININ MİMARI VOLVO

YARININ MİMARI VOLVO

Sektörün ihtiyaçlarına uygun çözümler sunan iş makinalarıyla her zaman daha iyi bir geleceğin mimarı olan Volvo, şirketin bu amacını vurgulayan “Yaşamak istediğimiz dünyayı inşa etmek” temalı yeni bir kampanya başlattı.

Volvo Construction Equipment (Volvo CE) tarafından başlatılan “Yarını İnşa Etmek” adındaki kampanya, sürdürülebilir bir geleceğin önemine vurgu yapıyor. Şu an devam eden ve 2017 yılı boyunca da sürecek olan kampanya için yenilikçi inşaat projelerinde Volvo iş makinalarını kullanan Volvo CE müşterilerini gösteren bir dizi kısa film hazırlandı. Volvo Grup Yönetim Kurulu Üyesi ve Volvo CE Başkanı Martin Weissburg, projeye ilişkin olarak “Yaşamak istediğimiz dünyayı inşa etmek iddialı bir açıklama ancak Volvo CE’nin sürdürülebilirlik amaçlarının ve bu konudaki işbirliklerinin bir kombinasyonunu ifade ediyor.” diyor.

Kuzey İsveç’teki simgesel buzdan otellerin (Icehotel) yapımında Volvo’nun nasıl kolaylıklar sağladığını gösteren ilk film yayınlandı. Kış sıcaklıklarının -40 dereceye kadar düşebildiği bir alanda faaliyet gösteren buzdan oteller, 1989 yılından bu yana her yıl Torne Nehri yakınlarında elde edilen buzlarla, Volvo iş makinalarının yardımıyla yeniden revize ediliyor. Ancak bu yıl buzdan oteller sürdürülebilirlik kapsamında yeni bir evreye ulaştı. “Ice Hotel 365” vasıtasıyla otel, yıl boyunca güneş enerjisi yardımıyla soğutulabiliyor.

Volvo CE Kurumsal İletişim Kıdemli Başkan Yardımcısı Bill Law, “Icehotel’i bu özelliğiyle marka kampanyamızda kullanmayı seçtik çünkü Volvo’nun İsveç’teki mirasını ifade ediyor. Otel, kendine özgü ulusal kimliği yenilikçi bir düzlemde var etmesinin yanında Volvo CE’nin ‘Yaşamak istediğimiz dünyayı inşa etmek’ amacını destekliyor.” dedi.

Bu film serisi, çok sayıda müşteri başarı hikayesini profilleyen ve toplum için daha iyi bir geleceği inşa eden çalışmaları ortaya koyan gösteren son marka filmi “Günaydın Yarın” ile son buluyor.

İlerleyen refah
Kampanya yalnızca daha iyi ve sürdürülebilir bir dünya arayışını değil, Volvo markasının güçlü mirası ile güvenlik, kalite ve çevre bakımı alanlarındaki liderliğini de destekliyor. Ayrıca “Yarını İnşa Etmek” Volvo Grubu’nun, “Taşıt çözümleriyle refahı ilerletmek” misyonunu da daha güçlü hale getiriyor. Volvo CE Çevre ve Sürdürülebilirlik Başkan Yardımcısı Niklas Nillroth da “Sonuç olarak kampanya, Volvo müşterilerinin işlerini destekliyor ve başkalarını da sürdürülebilir bir gelecek doğrultusunda çalışmak konusunda motive ediyor.” diyor.

“Dünya dönüşüyor, müşteri ihtiyaçları değişiyor ve bu insan merkezli yaklaşımla Volvo’nun insanlar için her yerde, şimdi ve gelecekte nasıl fark yaratacağını göstermek istiyoruz.” diyen Bill Law, inandıkları sürdürülebilir geleceğe dair umutlarını, müşterileriyle birlikte gerçeğe dönüştürdüklerini belirtiyor.

Kampanyayla ilgili daha fazla bilgi için www.volvoce.com/buildingtomorrow adresini ziyaret edebilirsiniz.